سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در قرآن است خبر آنچه پیش از شما بود ، و خبر آنچه پس از شماست ، و حکم آنکه چگونه بایدتان زندگى نمود . [نهج البلاغه]

مرتضی

 
 
چندتا پیام جالب!!!(پنج شنبه 87 مهر 25 ساعت 11:40 عصر )

میدونی زیباترین خط منحنی دنیا چیه ؟ لبخندی که بی اراده رو لبهای یک عاشق نقش می بنده تا در نهایت سکوت فریاد بزنه : دوستت دارم

گفتی تو دلم اول و آخر خودتی
از هر چه که دارم بهترینش خودتی
خندیدم و زیر لب مکرر گفتم
شاهزاده ی قصه های من! خر خودتی!

زندگی را دور بزن و آن گاه که بر بلندترین قله رسیدی، لبخند خود را نثار تمام سنگریزه هایی کن که پایت را خراشیدند

میدونی معنی تک زنگ یعنی چی؟یعنی به یادتم اما حرفی برای زدن ندارم.

موبایلم حالش بده، شارژ نداره نورش کم شده صفحش یه کم سیاه شده، مریضه سرفه می کنه، مى دونی چشه؟ هواى SMS
تو رو کرده!

می دونم هرجا که باشی
دل تو اهل همین جاست
واسهء من و تو اینجا
اول و آخر دنیاست

آن روز که همه به دنبال چشم زیبا هستند، تو به دنبال نگاه زیبا باش.

زندگی مثل دیکته است هی غلط می نویسیم و هی پاک می کنیم دوباره می نویسیم و باز پاک می کنیم غافل از اینکه یه روز داد می زنند ورقه ها بالا


اگر تمام مردم دنیا جمع بشوند تا تو را از من بگیرند، به آنان خواهم گفت:
شما چرا زحمت کشیدید؟ خودم می آوردم!

شماره حساب دلمو می دم هر چی غم داری بریز به حساب.

آقایان وقتی می خواهند کاری انجام دهند، اول خوب فکر می کنند، بعد به حرف دلشان گوش می دهند، به خدا توکل می کنند و]
.
.
.
در آخر کاری را انجام می دهند که زنشان بگوید!!!

روز اول با عشق برایت گلی آوردم تا با آن ظرف ها را بشویی!

تو بی نمک ترین آدم دنیا هستی.
.
.
.
آخه عسل که نمک نداره!

خواستم خونه عشقو تو قلبت بسازم،
.
.
.
اما شهرداری مجوز نداد!

سلام. این چه اخلاق بدیه که تو داری؟ چرا هر چی از آدم می گیری دیگه پس نمی دی؟
نمی گی من دلمو لازم دارم؟

درزندگی مثل زودپز باش هر وقت جوش آوردی، در کمال آرامش سوت بزن







بازدیدهای امروز: 4  بازدید

بازدیدهای دیروز:3  بازدید

مجموع بازدیدها: 17317  بازدید


» لوگوی دوستان من «
» فهرست موضوعی یادداشت ها «
» آرشیو یادداشت ها «
» موسیقی وبلاگ ? «
» اشتراک در خبرنامه «